четвртак, 18. април 2013.

Reis

                                                             Hello lovlies!
How are you today?I'm fine and I spent a great day with my best freinds Angel and Catherine.   Today's destination was park and pump.In the park we visited the monument to Serbian heroes and on the pump Angel and I was going to Catherine's nerves because she said that Lemi's bike is wrong but that is not true.
Enjoy! xoxo Lemi
                                                             Zdravo svima!
Kako ste danas?Ja sam dobro i Ja sam imala sjajan dan sa mojim najboljim drugaricama Andjelom i Katarinom.Danasnja destinacija je bila park i pumpa.U parku mi smo posetile spomenik Srpskim herojima i na pumpi Andjela i ja smo isli Katarini na zivce zato sto je rekla da je Lemin bicikl pogresan ali to nije tacno.Uzivajte! xoxo Lemi




 After school
Posle Skole

  The Park
   Park


 Time...
Vreme...
 The pump
 Pumpa









Нема коментара: