среда, 8. мај 2013.

Ordinary day at school :)


Heeeeey!
Holiday has just ended and everything has back to normal.I miss my friends so much!And you too, so I'm just saying hi! Follow us and enjoy! xoxo Katy.
P.S Here is a fashion advice,I love fashion advices: See my shirt (H&M)? It look so cool with jeans, so you can match something that's black and white and put a garish detail (for example a red track suit) with jeans. I forgot to put mine track suit, because It was so hot outside. I no beauty hurts but I could'n wear it! 


Heeeeeeej!
Raspust se upravo zavrsio i sve se vratilo u normalu. Drugari su mi mnogo nedostajali kao i vi pa vam se samo javljam. Pratite nas i uzivajte! xoxo Katy.
P.S Evo modnog saveta, obozavam ih: Vidite moju majicu (H&M)? Tako dobro izgleda sa farmerkama a vi mozete ukombinovati nesto crno - belo sa drecavim detaljima (npr.crvena trenerka) sa farmerkama. Ja sam zaboravila da obucem svoju trenerku jer je napolju tako vruce! Znam da lepota boli ali nisam mogla da je obucem!










My & Nickys' bracelet:  Claire's  - Moja i Nikina narukvica : Claire's





Nicky's  drawing : ahahaah
Nickin crtez ahahah


O yeah baby Nicky is directioner ( I'm not - relax)
O da. Niki je directioner (ja nisam - opustencija)



Нема коментара: